תיק עסקים לגבר – לאנשי עסקים רציניים בלבד

אם מדובר על סיבוב בעיר או יציאה יומיומית למשרד, כל גבר היום זקוק לתיק צד, תיק עסקים שישמש אותו לאחסון חפצים שונים. תיק זה יכול לאחסן מחשב נייד לעתים (בהתאם לגודל שלו), טאבלט, כבלים, עטים, מחברת לרישומים שונים ועוד. מלבד החשיבות שלו ברמה הפרקטית, הוא גם נחשב לפריט אופנתי לכל דבר ועניין. אצלנו בג'נטלמן תמצאו מגוון תיקי עסקים לגברים ברמת האיכות הגבוהה ביותר של מותגי האופנה המובילים בעולם. תוכלו לבחור את התיק המתאים לכם ביותר על פי מגוון פרמטרים חשובים.

איך לבחור תיק עסקים לגבר?

  • אפיינו את השימוש השוטף הנדרש לכם – הפרמטר הראשון שתרצו להתחשב בו הוא כמובן הצרכים שלכם. אם אתם רוצים את התיק רק כפריט אופנתי ייתכן כי תיק צד לגבר בגודל קטן עם רצועה על הכתף הנגדית תספק לכם את מה שאתם צריכים. אם אתם מחפשים תיק עסקים איכותי שמשדר יוקרה ורצינות בפגישות עסקיות למשל ויכלול גם מקום למחשב נייד, מחברת A4 וציוד נוסף, ייתכן ותצטרכו תיק עור יוקרתי וגדול של מותג מוביל.
  • חומר גלם – חומר הגלם משפיע על איכות המוצר, רמת הבלאי שלו לאורך זמן, רמת היוקרה והאיכות שהוא משדר וכמובן הנוחות שלכם. יש תיקים מעור, דמוי עור, בד, PU ועוד.
  • גודל וכמות כיסים – גודל התיק ישפיע על נוחות הנשיאה שלו, אך גם על כמות וגודל הדברים שתוכלו לאחסן בתוכו. זה מתקשר באופן ישיר גם לסוג השימוש בתיק ולצרכים שלכם עמו.
  • צבע ועיצוב – בבואכם לבחור תיק לגבר אתם רוצים להתחשב בעיצוב ובצבע התיק. תיקי עסקים לרוב יהיו בצבע שחור או חום. עיצוב התיק עשוי להשתנות ותוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר לטעם האישי שלכם. 
  • אחיזה/נשיאה – בדקו האם יש לתיק רצועה מתכווננת או ידית אחיזה וכיצד יהיה לכם נוח ללכת עם התיק שלכם ומה ישדר נוחות ואיכותי מבחינתכם.

שילוב של פרקטיקה ואופנה לגבר:

תיק עסקים לגבר הוא הרבה מעבר לתיק אחסון שהולך איתכם ממקום למקום. הוא פריט אופנתי לכל דבר, סמל סטטוס שעוזר לכם לקבע את מעמדכם בחברה כגברים אופנתיים הבקיאים היטב בצו האופנה העכשווי. לבחירתכם מגוון תיקים לגבר באתר ג'נטלמן.