קולקציית הבקבוקים והספלים התרמיים של המותג ASOBU – יום העובדה שלכם כבר נהיה קליל יותר

לכל אחד מאיתנו יש את הרגע הזה בבוקר שהוא פשוט צריך משהו חם לשתות, הרגע הזה לעצמך שאף אחד ושום דבר לא יכולים להחליף. אין את הרעש מסביב, אף אחד לא מפריע לכם במומנט שלכם עם עצמכם. הרגע הזה שבו אתם לוקחים את הבקבוק או הכוס התרמית שלכם עם תה חם או קפה שחור מפנק, לוגמים ממנו כרצונכם, מחממים את הגרון ומזינים את הגוף באנרגיה חדשה הנדרשת לכם כדי להתקדם למשימות הבאות שלכם. באמצעות בקבוקים תרמיים וכוסות תרמיות תוכלו לשדרג משמעותית את יום העבודה שלכם. מומלץ לכל אחד לפנק את עצמו בבקבוק/כוס איכותית אחת לפחות שתשמש אותו במהלך היומיום. 

מגוון בקבוקים תרמיים וכוסות תרמיות לגבר – איך לבחור נכון?

באתר ג'נטלמן תמצאו מגוון בקבוקים תרמיים, כוסות תרמיות, מכשיר חליטת קפה ומארזים שונים שיהפכו את היום שלכם למיוחד ופרודוקטיבי יותר. אלה מושלמים גם עבור מתנה למשרד אם תרצו לפנק אדם קרוב. הבחירה של בקבוק או כוס תלויה בעיקר בעיצוב ובנוחות השתיה. בכל אחד מאלה תוכלו להשתמש גם לשתייה קרה ולחמה. הבקבוקים והספלים עשויים מחומר תרמי השומר על החום/קור ומבודד אותו באחיזה החיצונית. יש בקבוקים ממתכת, יש מפלסטיק מיוחד ויש בקבוקים הכוללים גם חומר גומי מיוחד לשיפור האחיזה והנוחות. אלה מגיעים בעיצובים ובצבעים שונים כך שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר וגם בגדלים שונים בהתאם לצרכים שלכם. 

מחפשים מתנה לאדם קרוב? הינה כמה רעיונות מפנקים:

אם אתם מחפשים מתנה לחבר, אם הוא עובד במשרד או בכל מקום אחר, תוכלו לפנק אותו עם בקבוק תרמי מיוחד שיאפשר לו לשמור על המשקה שלו חם או קר במשך שעות ליום פרודוקטיבי ומהנה במיוחד. למשל, יכול להתאים גם כמתנה לחברים הנוהגים שעות רבות בדרכים. מלבד בקבוקים וכוסות תוכלו למצוא גם מארזים מפנקים ואף מכשיר חליטת קפה משולב עם מיכל תרמי מנירוסטה כך שניתן יהיה להכין את הקפה בכל מקום ובכל זמן בקלות וביעילות. באיזו מתנה תפנקו את היקרים לכם?