מצית עם חריטה

בחיפוש אחר מתנה לאדם קרוב, אנו רוצים מתנה שתהיה פונקציונלית, אך גם תראה לו אכפתיות ומחשבה מעבר כמה שהוא בעל ערך עבורנו. אחת האופציות הטובות ביותר להפיכת מתנה לאישית היא הוספת חריטה. אם מדובר באדם מעשן או כזה שמטייל וזקוק למצית ככלי - מצית עם חריטה עשויה להיות מתנה שמתאימה בול. באתר ג'נטלמן תמצאו מגוון רחב של מציתים של המותג ZIPPO, עם אפשרות להוספת חריטה אישית ומרגשת.

חריטה על מתנות, כמו חריטה על מצית, נעשית על ידי מכונת חריטה מקצועית. שיטת החריטה על מוצרים מסוג זה מתבצעת באמצעות לייזר. מכונת החריטה בטוחה לשימוש על מוצרים שונים העשויים מחומרי גלם כמו עור ומתכות שונות. כך למעשה ניתן לחרוט על ארנקים, חגורות, מחזיקי מפתחות, עטים, פסלים ומציתים בצורה בטוחה. 

למה לבחור במצית של זיפו?

גם מי שלא מעשן או עושה שימוש אחר במציתים כנראה שמע על המותג מציתי זיפו. מותג המציתים האמריקאי זיפו הוא הנמכר ביותר בעולם, עם איכות חומרים ללא פשרות, מגן רוח המאפשר שימוש ברוח, עם פתיל המושך דלק באופן רציף וניתן להחלפה, גלגל מאבן היוצר ניצוץ וניתן להחלפה, יחד עם קליק ייחודי ומוכר. המצתים מגיעים במגוון רחב של דגמים, צבעים וצורות כך שכל אחד יכול לבחור לפי העדפותיו וסגנונו.

מה כדאי לחרוט על מצית?

מתנה ייחודית כמו מצית עם הקדשה אישית יכולה לספק לגברים ולנשים תחושה של חיבה ואכפתיות בכל שימוש בה - ההרגשה שחשבתם עליו או עליה, שחיפשתם עבורו או עבורה משהו ייחודי ושהקדשתם לו או לה משהו מכל הלב. על המצת ניתן לחרוט את שם מקבל המתנה או את את ראשי התיבות או אפילו איזו סיסמה משותפת או משפט אהבה מנצח ולהוסיף אימוג'י לב. ניתן גם לחשוב על איזשהו סימן או ציור קטן. 

האם מצית זו לא מתנה פשוטה?

מציתים ניתן להשיג במגוון סוגים, סגנונות, עיצובים ואיכויות. כמו כן, יש מציתים זולים ופשוטים שעולים זול שניתן להשיג בכל פיצוציה ולא ניתן לחרוט עליהם כיוון שהם עשויים פלסטיק, ויש מציתים איכותיים, מיוחדים ויוקרתיים יותר שיכולים לעלות מאות שקלים. במיוחד כאשר אתם הולכים לחרוט על המצית ולספק ליקיריכם מתנה עם הקדשה אישית מה שהופך את המתנה למיוחדת במינה ומרגשת.