לוח שש בש מעוצב

שש בש הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר בארץ, בקרב מבוגרים וצעירים, נשים וגברים - כולם אוהבים שש בש. תוכלו למצוא אנשים שמטילים את קוביות השש בש בחוף הים, בחיק הטבע או סתם בבית. זאת הייחודיות של לוח השש בש, ניתן לנייד אותו לכל מקום ולפרוש אותו על כל שולחן, משטח או אפילו על הקרקע. הכי נוח, הכי פשוט, הכי מהנה. עוד דבר שהופך אותו לכל כך פופולרי הוא העובדה שהחוקים מאוד נהירים וניתן ללמוד לשחק את המשחק די במהירות, למרות שפיתוח אסטרטגיה שתהפוך אתכם למקצוענים במשחק עשוי לקחת זמן. בשל הסיבות האלה, אין סיבה שתסתפקו בלוח שש בש לא איכותי שעלול להישבר, להיסדק ולחרב את הטורניר שתכננתם לערוך בחוף הים. יותר מזה, אם אתם גאים בכישורים השש בש שלכם, התאימו לעצמכם לוח איכותי שגם יהיה מעוצב ואסתטי. 

איך לבחור לוח שש בש מעוצב?

ישנם סוגים שונים של לוחות שש בש שתוכלו למצוא אצלנו בג'נטלמן. בקטלוג העשיר שבאתר שלנו תמצאו מגוון סוגי לוחות שש בש מעוצבים במחירים ובסגנונות שונים, כולם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר. אז איך תבחרו את לוח השש בש המעוצב שלכם? הינה כמה פרמטרים להתחשב בהם:

  • גודל ומשקללוח השש בש יכול להיות גדול וכבד אך גם קטן וקומפקטי יותר. במידה שאתם מתכננים להציב אותו במקום קבוע, פחות או יותר, אצלכם בבית, ייתכן ולוח גדול יותר ידבר אליכם. במידה והלוח עתיד להתלוות אליכם לטיולים – סביר להניח שתעדיפו לוח קטן יותר ונוח לנשיאה. לעתים חוויית המשחק עם לוח גדול תהיה איכותית יותר, ולכן ההמלצה שלנו היא לבחור בשש בש בממדים 6*24*48 וליהנות כמו שצריך בכל מקום.  
  • עיצוב – לוחות השש בש מעוצבים בסגנונות שונים, לטעמם של כל אחד ואחת. באתרנו תוכלו למצוא לוחות בעיצוב מסורתי בצבעים שונים, אך כאלה שמעוטרים בשושנים או עם ציורים של מפת העולם. 
  • מחיר – עלות ממוצעת של שש בש איכותי תנוע באזור ה-249 ₪. אצלנו בג'נטלמן תמצאו מגוון לוחות שש איכותיים במחירים הנעים מ-239 ל-399 ₪. 
  • איכות – לוח איכותי יהיה חלק ונעים למגע, כולל כלי משחק וקוביות איכותיים שישפרו את חוויית המשחק. הלוחות של ג'נטלמן מיוצרים בסטנדרטים ובתקנים הבין-לאומיים הקפדניים ביותר.
  • שילוב משחקים שונים? ישנם לוחות שמשלבים את המשחקים דמקה ושחמט. בשילוב משחק השחמט הערכה תכלול כלים נוספים.

לוח שש בש מעוצב – המתנה המושלמת ליקיריכם!

לוח משחק שש בש, מכל הסיבות שציינו למעלה, הוא מתנה שימושית וכיפית לכל ישראלי (ולא ישראלי), ולמרות שהוא מתויג לרוב כמתנה לגבר, אנחנו בטוחים שגם נשים ומשפחות ישמחו לקבל את המשחק המהנה שניתן לשלוף בערב אחרי העבודה, בשבת עם המשפחה או בים עם החברים. שימו לב רשת ג'נטלמן מציעה שירות של לוחית עם חריטה על השש בש, כך שתוכלו להפוך את המתנה, בנוסף לכל השאר, גם לאישית במיוחד: לאבא המושלם שלכם, לאח המתגייס או לדודה התותחית!