בואו להכיר את המשחק שמשגע את העולם - שח מט

המשחק ששיגע את העולם – שח מט

משחק השח מט הוא אחד המשחקים הפופולריים והמורכבים בתרבות האנושית. אנו יכולים לראות היום כמעט בכל בית ערכת משחק שח מט, בין אם משתמשים בה יותר או פחות, היא ללא ספק תהיה תוספת נהדרת למלאי המשחקים שלכם בבית. שח מט הוא משחק המשוחק על ילדים אנשים בכל הגילאים, מילדים, דרך בני נוער ועד אנשים מבוגרים הבוחנים את קצה גבול היכולות המחשבתיות שלהם. משחק זה פופולרי כל כך בארץ ובעולם עד כדי כך שהפך להיות ספורט תחרותי רשמי כאשר בארץ ובעולם מתקיימות תחרויות רשמיות בתחום. 

קצת על ההיסטוריה של משחק השח מט:

השח מט כפי שאנו מכירים אותו היום חודש לפני קצת יותר מ-500 שנה, כאשר יש הסובלים היא מקור החוקים החדשים שלו הינם באיטליה או בספרד. במקום השח מט התגלגל לאורך ההיסטוריה בשמות שונים עם שינויים שונים בין תרבות אחת לאחרת, כפי מהמאה ה-2 לפני הספירה. ככל הנראה מקורותיו בעולם העתיק בסין, במצרים, בהודו או בפרס. מוצא השחמט הינו ממשחק הלוח ההודי הנקרא צ'טורנגה. 

האם שח מט יכול להתאים לכל אחד כמתנה?

ערכת שח מט יכולה להיות מתנה נהדרת לגבר שלך, לילד שלך ובכלל ליקירייך. יש ערכות כל כך יפות ומכובדות המשמשות אפילו כפריט דקורטיבי בבית או במשרד אולם רוב הערכות כמובן נקנות לצורך שימוש ומשחק. לא כל אחד עשוי להתעניין במשחק השח מט אולם גברים שאוהבים להפעיל את הראש ואוהבים משחקי אסטרטגיה עשויים ליהנות מאוד מהמתנה הזו. באתר ג'נטלמן ניתן למצוא מגוון רחב של ערכות שח מט מהודרות, איכותיות ומסוגים ועיצובים שונים. ניתן לבצע הזמנה ישירות דרך האתר או לרכוש באחד מסניפי הרשת.

לא צריך ללכת לתחרויות כדי ליהנות מהמשחק המדהים הזה:

כיום אין צורך להיות שחמטאי מקצועי כדי ליהנות ממשחק השח מט וכי אנשים בכל גיל פשוט נהנים לשחק את המשחק, להפעיל את הראש, לבנות אסטרטגיות וליהנות ממשחק לוח אטרקטיבי במיוחד. שח מט ידוע גם כמפתח את יכולות החשיבה, משפר את הזיכרון ובעל מגוון יתרונות רבים נוספים.