ארנק עם חריטה

בבואנו לחפש ולבחור מתנה מרגשת, שימושית ואישית עבור אדם קרוב, טבעי שנתלבט בין רעיונות. לנו ברשת ג'נטלמן יש הצעה למתנה לגבר שתענה על כל הדרישות הללו - ארנק עם חריטה. ארנק לגבר עם חריטה יכול להיות מתנה מושלמת לאבא, לאח או לחבר, מתנה שהמקבל שלה יהיה אסיר תודה לנותן המתנה בכל פעם שישלם בסופר או בקולנוע.

אין להתווכח עם רמת השימושיות של המתנה, כמעט כל אחד מאיתנו נושא עמו ארנק ודואג לשמור עליו מכל משמר מכיוון שהוא מכיל כסף, תעודות ומסמכים אישיים ויקרי ערך. אם נוסיף לכך את העובדה שארנקים קונים לעתים רחוקות, כדאי מאוד שבחירת הארנק, אם כמתנה ואם לשימוש אישי, תהיה נכונה.

איך לבחור את הארנק המושלם?

ישנם מספר רחב של דגמי ארנקים עליהם ניתן לבצע הקדשה אישית - חריטה, תלוי בסוג החומר ממנו עשוי הארנק. לפני שנבחר מה לחרוט על הארנק חשוב תחילה לבחור בארנק המתאים ביותר. אצלנו בג'נטלמן תוכלו לבחור מקטלוג רחב במגוון של ארנקים לגבר במגוון סגנונות, צבעים וגדלים ממותגים שונים. בכל המבחר הזה תוכלו למצוא ארנק שיתאים לכם לפי העדפות אישיות.

הנה כמה קריטריונים לבחירת ארנק שכדאי לקחת בחשבון:

  • גודל הארנק – גודל הארנק עשוי להשפיע על נוחות השימוש בארנק, על שטח החריטה האפשרי במידה וניתן לבצע חריטה על הדגם שבחרתם (ארנק קטן יותר מכיל פחות שטח חריטה פוטנציאלי) וכמובן גם על הפריטים שתוכלו להחזיק בארנק. ארנק גדול יותר יוכל לאחסן יותר פריטים/כרטיסי אשראי/שטרות/מטבעות, אך להיות בולט יותר בכיס מצד שני. 

בארנק גדול סביר שיהיו יותר כיסים שמאפשרים אחסון של יותר כרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור, תמונות פספורט ועוד. יש שיעדיפו ארנק יותר מינימלי, עם כמות תאים קטנה יותר, מכיוון שאין בכוונתם להחזיק בהרבה דברים.

  • חומר גלם – האם אתם מעדיפים ארנק מעור, דמוי עור, בד, חומרים סינתטיים כאלו ואחרים? אלה עשויים להשפיע על איכות הארנק, הנראות שלו, על תוקף הבלאי שלו ועוד. ארנקים מעור נחשבים לארנקים איכותיים ועמידים במיוחד, כאלה שילוו אתכם במשך שנים.
  • צבע/עיצוב – גם כן עשויים להשפיע על בחירת מתנה לגבר ובמיוחד בחירת ארנק.

ארנק לגבר עם חריטה

על ידי חריטה על ארנק תוכלו לתת את הטאצ' האישי שלכם למתנה ולספק הקדשה אישית מכם למקבל המתנה. זה מה שהופך את המתנה לייחודיות ומיוחדת יותר. החריטה הינה חריטת לייזר באמצעות מכשיר לייזר חם וחיבור לתוכנת מחשב. ניתן לחרוט על מגוון רחב של ארנקים. את הקטלוג המלא תוכלו לראות באתר שלנו ולבחור את הארנק המתאים לכם ביותר.