ארנק כרטיסים לגבר

ארנק לגבר הוא הרבה מעבר לאביזר אחסון לכסף שנועד לנשיאה בכיס – הוא פריט אופנתי לגבר שיכול לשדר יוקרה ואלגנטיות. כל גבר צריך ארנק איכותי שיוכל לאחסן בו בבטחה שטרות, מטבעות וכרטיסים יקרי ערך, וגם אחד כזה שהוא יאהב מבחינת העיצוב. אצלנו בג'נטלמן תוכלו למצוא מגוון ארנקים איכותיים לגבר שתוכלו לרכוש לעצמכם או ליקיריכם. כשמדובר במתנה, תוכלו גם לחרוט על הארנק הקדשה שתהפוך את הארנק לבעל ערך סנטימנטלי. 

ארנקי עור לגברים

בג'נטלמן תוכלו למצוא ארנקים מסוגים שונים. הארנקים המסורתיים שתמצאו אצלנו עשויים עור איכותי והם בעלי מראה יוקרתי ואלגנטי. הם גם מגיעים בשלל צבעים וסגנונות כך שתוכלו להתאימו לטעמכם האישי. כמו כן, בכל אחד מהארנקים הללו תוכלו למצוא מקומות אחסון לכרטיסים, לשטרות ולמטבעות. תוכלו למצוא ארנקים עם יותר 8 תאים לכרטיסים או 3 תאים, עם קלאפה או בלי. בקיצור, אתם מוזמנים לסקור את המגוון שמופיע באתר ולהזמין את הארנק הבא שלכם. 

ארנק כרטיסים לגבר 

ארנק כרטיסים לגבר הוא ארנק ייחודי שכשמו הוא - נועד לאחסן כרטיסים בעיקר. ישנם ארנקי כרטיסים בג'נטלמן ממותג SECRID והם יכולים להכיל כרטיסים ושטרות. כל ארנקי הכרטיסים הם בעלי מנגנון מיוחד שמאפשר להחליק 4-6 כרטיסים בתנועה אחת ויכול לאחסן 6 כרטיסים נוספים בחלקו הפנימי. 

כמו כן, גוף הארנק עשוי אלומיניום מה שמונע את כיפופו או שבירתו והופך אותו לעמיד במיוחד ובעל יכולת להגן על תכולתו. בנוסף לכל זה, הארנק עטוף בעור איכותי, וכולל טכנולוגיית RFID המונעת את העתקת וגניבת פרטי האשראי שלכם.

איך תבחרו את הארנק המושלם עבורכם או למתנה?

  • חומר הגלם – ארנקים יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים. ארנק עור יהיה בדרך כלל האיכותי ביותר, יחזיק מעמד לאורך שנים ויהיה עמיד בפני שחיקה עקב פתיחה וסגירה מרובה של הארנק. כשמדובר בארנקי כרטיסים, הם בדרך כלל יהיו עשויים מאלומיניום שמטרתו לשמור על הארנק וכרטיסים מכיפוף, היסדקות או שבירה. 
  • גודל הארנק – עשוי להשפיע על כמות השטרות שתוכלו להכניס אליו ועל נוחות הניידות איתו בכיס. יש גברים המעדיפים ארנק קטן שיהיה קל ונוח לאחסן בכיס, ואילו גברים אחרים מעדיפים ארנק גדול יותר שיתאים לכמות שטרות גדולה יותר, כרטיסים, תמונות פספורט ועוד.
  • עיצוב – האם אתם מחפשים ארנק בעיצוב מסוים? ארנק ממותג? אולי תרצו ארנק עם מנגנון שליפת כרטיסים דווקא? לשיקולכם. 
  • מנגנון בטיחות – ארנקים מודרניים איכותיים צריכים לכלול מנגנון הגנה נגד ניסיונות של גניבת כסף דרך הצמדת מכשיר חיוב לכיסו וארנקו של הגבר. לכן, שימוש בארנק בטיחות יפחית את הסיכון לגניבות.